סגירת מרפסת זכוכית

תארו לכם שבחוץ משתוללת סופה, גשם, רעמים וברקים וכל מה שבא לכם הוא לשבת במרפסת ולשתות תה חם אל מול הסופה הזו ולצפות בה ללא מפריע. נשמע כמו חלום נכון? אז אצלנו בחברת אלום צידן, אנחנו מתמחים בהגשמת חלומות כאלו.

סגירת מרפסת זכוכית

להיות עם ולהרגיש בלי

בניגוד לסגירות מרפסת אטומות או סגירות מרפסת זמניות בעזרת ניילון אטום, סגירת מרפסת זכוכית מאפשרת לכם ליהנות מחווית הנוף ותחושת החוץ ללא מפריע, בכל מזג אוויר ובכל שעה של היום.

אסתטיקה ונראות

וילונות הזכוכית לא יפגמו או יגרעו מעיצוב המרפסת, ויאפשרו לכם לשמור על קו עיצובי אחיד עם יתר חדרי הבית ובלי לפגוע בחזות הבניין.

בידוד מרעש

אם אתם גרים בעיר וסובלים מרעשי מכוניות, אוטובוסים או פיח. אין דבר מטריד יותר מאשר צפירת רכב פתאומית או כלב נובח ללא הרף. סגירת מרפסת זכוכית תיתן לכם מענה אולטימטיבי לבידוד מרעש ולכלוך בלי לוותר על הנוף שנשקף מהמרפסת.

עמידות ובטיחות

וילון הזכוכית שלנו עשוי מזכוכית חזקה ועמידה במיוחד, בעלת תו תקן ישראלי וגרמני. הזכוכית המיועדת לעמוד בכל תנאי מזג האוויר לרבות רוחות חזקות ועוד. בעת סגירת מרפסת זכוכית, אתם מסייעים במניעת פריצות לביתכם ומונעים חלילה נפילה מהמרפסת.

ניקיון

היתרון החשוב הזה, הוא שהופך את סגירת המרפסת לכל כך אטרקטיבית. הקלות שבה תוכלו לנקות את הזכוכית היא זו שתיתן לכם את חווית הישיבה במרפסת בשקיפות מלאה.

שאלות ותשובות

פתרונות סגירת מרפסת בזכוכית, בניגוד לפתרונות איטום וסגירה של פעם, מאפשרים את הניצול המושלם של המרפסת שלנו לאורך השנה, בכל מזג אוויר, ללא רעש , ללא זיהום אוויר מבחוץ, והכי חשוב – בעלות משתלמת. לפרטים נוספים היכנסו לאתר.

הפתרונות הכי מתקדמים ונפוצים לסגירת מרפסת זכוכית מתבססים על וילונות זכוכית העשויים מזכוכית חזקה ועמידה במיוחד, והמיוצרים בתקן גרמני, וישראלי.
לפרטים נוספים היכנסו לאתר.

התשובה היא כן. המערכת שלנו לסגירת מרפסת זכוכית בנויה מוילונות זכוכית המיוצרים אצלנו בארץ בתקן גרמני וישראלי. בנוסף, המערכות שלנו מגיעות עם מנגנון בטיחותי מיוחד הניסגר באופן הרמטי כך שהמרפסת שלכם הופכת לבטוחה מפני נפילות.

את המערכות שלנו לסגירת מרפסת זכוכית ניתן להתאים לכל מרפסת שהיא בעלת רצפה, תקרה, ומעקה. לפרטים נוספים היכנסו לאתר, או צרו קשר איתנו.

התשובה היא חד משמעית לא. וילונות הזכוכית שלנו מיוצרים בתקנים המחמירים ביותר ועמידים בפני מזג אוויר סוער, ובתנאים קיצוניים. לפרטים נוספים היכנסו לאתר. 

דוגמאות לסגירת מרפסות זכוכית

אז מה עכשיו? פשוט מאד

פנו אלינו עוד היום ואנו נשמח לעמוד לשירותכם באדיבות ומקצועיות כדי לספק לכם את השידרוג למרפסת שלכם.