חדר שמש במחיר משתלם - תכנון ובנייה של חדר שמש לבית - אלום צידן עבודות אלומיניום
חייגו: 072-2643047

חדר שמש במחיר משתלם

שיתוף:

מחיר חדר שמש | אלום צידון
מחיר חדר שמש | אלום צידון

חלמתם פעם על פינה קסומה בבית שתהיה גם מוארת וגם מוגנת? אלום צידן מזמינה אתכם להגשים את החלום עם חדר שמש מעוצב ופונקציונלי במיוחד. חדרי השמש שלנו יכניסו לביתכם אור טבעי ושפע של אווירה וישמרו על טמפרטורה נעימה בכל עונות השנה. עם צוות מתקינים מנוסה שילווה אתכם לאורך כל התהליך, החל משלב התכנון ועד להתקנה המדויקת, תוכלו ליצור לעצמכם את חדר השמש המושלם שיענה על כל הצרכים והחלומות שלכם.

רגע, מה זה בכלל חדר שמש פונקציונלי?

חדר שמש פונקציונלי הוא חדר שנועד להיות שימושי ונוח עבורכם. זה אומר שהוא יכול לשמש למגוון רחב של מטרות, כמו חדר משחקים לילדים, פינת אוכל משפחתית, משרד ביתי, חדר כושר ואפילו גינה מקורה. חדר השמש מאפשר לכם ליהנות מהאור הטבעי והנוף מבחוץ, תוך שמירה על טמפרטורה נעימה ועל בידוד מרעשים. אתם ממש מוסיפים עוד חדר לבית, חדר שתוכלו להתאים בהתאם לרצון שלכם ולהעשות בו כרצונכם.


רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד לחדר שמש + אחריות ארוכת טווח?

קליק אחד לשיחת וואטסאפ »

שיחת וואטסאפ עם אלום צידן


חדרי שמש מזכוכית ואלומיניום

עם חברתנו תזכו בסגירת חדר שמש בעלות משתלמת ועם רמות ביצוע וגימור מושלמות. חדרי השמש מיוצרים עם וילונות זכוכית גדולים ועמידים, גגות קבועים או נפתחים ועם קונסטרוקציית אלומיניום חזקה ועמידה, בעלת קווים נקיים ועיצוב מודרני. המבנה מוצע כפתרון קבע הניתן לפירוק או עם אפשרות לסגירה ופתיחה לפי צורך. חדרים אלו ישדרגו כל בית פרטי וגם בתי עסק שונים כמו משרדים, אולמות וגני אירועים, מסעדות ובתי קפה.

תכנון ובנייה של חדר שמש

אנו מתכננים ובונים חדרי שמש בהתאמה אישית מלאה למאפייני המבנה, ולפי מאפייני, מיקום ומידות המתחם, וצרכי ובקשות הלקוח. כך למשל, ניתן להזמין חדר שמש עם אפשרות לפתיחה מלאה של הקירות ואף של הגג באופן ידני או בעזרת מנגנונים מומנעים שקטים ונסתרים. כך ניתן להתאים את חדר השמש לכל צורך וכל עונות השנה ולהשתמש בו כחלל הסבה, רגיעה או אירוח.

חדר שמש איכותי מזכוכית

עמנו תזכו לתכנן ולבנות חדר שמש איכותי בעלות כדאית. חדר השמש מבוסס על קונסטרוקציית אלומיניום וקירות זכוכיות טריפלקס, העמידים בפני שמש, גשם, רוחות ורעש, וכוללים מנגנון הגנה בטיחותי למניעת נפילה של ילדים. כמו כן מדובר בסגירת מרפסת בוילון זכוכית נאספת ללא הפסד מקום ומבלי לפגוע בנוף שמונעת חדירה של רטיבות גם בנקודות חיבור. ואם לא די בכך, ניתן לפתוח ולסגור את הגג וקירות חדר השמש באמצעות מערכות ממונעת שקטה ונסתרת, הכוללת אפשרות לשליטה מרחוק, בעזרת חיישני מזג אוויר הפותחים וסוגרים את המבנה בהתאם לדרישות מוכתבות מראש, וכן על ידי חיבור מנגנוני הפתיחה והסגירה למערכת של בית חכם.

סגירת מרפסת שמש

חולמים על מרפסת שמש שתוסיף לכם עוד חדר מעוצב ונוח? סגירת זכוכית למרפסת שמש היא הפתרון המושלם! דמיינו לעצמכם חדר משחקים מרווח לילדים, סלון רחב ידיים לאירוח, פינת עבודה שקטה ואפילו גינה פורחת בתוך הבית. כל זאת ועוד מחכה לכם בהשקעה משתלמת שתשדרג את איכות החיים שלכם ואת ערך הנכס שלכם.

אלום צידן מציעה לכם את מערכת וילונות הזכוכית המתקדמת ביותר, הכוללת מערכת הזזה חדשנית עם וילונות זכוכית הנעים בקלות ובשקט, ומאפשרים פתיחה וסגירה מלאה של המרפסת. הם מעוצבים בצורה אלגנטית שמשתלבת מצוין בכל עיצוב שתבחרו, וכמובן שיש בידוד חום / קור מה שאומר שתהנו מטמפרטורה נעימה בקיץ ובחורף ובקיצור — חדר אירוח מושלם במחיר משתלם.

הזמנת חדר שמש

להזמנת חדר שמש במחיר משתלם וקבלת עוד מידע וייעץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אלום צידן בטלפונים 8733335 – 04 ו- 050-8447388 או במייל alumtzidan@gmail.com.

יכול לעניין אותך:
השירותים שלנו:
אלום צידן שירות לקוחות

שלום! נשמח לסייע