מחיר סגירת חורף

מחיר סגירת חורף

יש לכם מרפסת חמודה שהייתם רוצים לסגור אותה לקראת החורף? רוצים לדעת כמה עולה סגירת חורף של מרפסת? בחברת אלום צידן תקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית עבור סגירה מקצועית של מרפסת מזכוכית ואלומיניום. המחיר של הסגירה ייקבע בהתאם למספר פרמטרים מרכזיים.

 

לזכות בעוד חדר בעלות משתלמת ביותר

אנו מציעים ללקוחותינו סגירת חורף למרפסת במחיר משתלם ביותר. מדובר בסגירה איכותית, מתקדמת ומעוצבת ברמה גבוהה של בידוד ואיטום. כך בעלות לא גבוהה תגדילו את שטח דירתכם ותזכו בעוד מרחב סגור שיכול לשמש כחדר עבודה, פינת אירוח, חדר אחסון, הגדלת שטח הסלון ועוד. יתרה מכך, סגירת מרפסת מגדילה את שטח הבית וכך גם תורמת לעליית ערך הנכס בשוק.

 

מה משפיע על מחיר סגירת מרפסת?

חשוב לציין כי מחיר סגירת חורף אינו אחיד והוא משתנה בהתאם למאפייני העבודות המבוקשות. בין היתר מחיר הסגירה ייקבע בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • מידות- מידות המרפסת משפיעות באופן ישיר על מחירה וכמובן ככול שהמרפסת יותר גדולה כך גם עלות התקנתה עולה בהתאם.
  • צורת המרפסת- גם צורת המרפסת משפיעה על עלותה, בין אם מדובר במרפסת בעלת מבנה פשוט וישר, ובין אם מרפסת בעלת צורה מורכבת עם הרבה קיטועים, פינות, קירות וזוויות מעוגלות.
  • סוג סגירה- יש הבדל בין עלות סגירה קבועה או סגירה מתקפלת של וילונות זכוכית הניתנים לפתיחה.
  • סוג מרפסת- יש גם הבדל בעלות בין סגירת מרפסת מקורה שיש לה כבר גג, לבין סגירת מרפסת שמש פתוחה הנדרשת גם בקירוי.
  • מנגנוני פתיחה- גם סוג מנגנון הפתיחה משנה את עלות המרפסת וככול שהמנגנון יותר מורכב ומתקדם מחירו עולה. למשל, ניתן מצד אחד לבחור במנגנון פתיחה ידני פשוט ומנגד במנגנון חכם ואוטומאטי הכולל חיישני רוח וגשם.
  • חומרי גלם ועיצוב- מחיר סגירת מרפסת נקבע גם בהתאם לעלות חומרי גלם וצורת עיצוב מבוקשת. למשל, סוג הזכוכית למרפסת ישפיע על מחירה וגם בחירה בסגירה עם או בלי עמודים.

 

הזמנת שירותי סגירת מרפסת

להזמנת שירותי סגירת מרפסת במחיר משתלם, לקבלת הצעת מחיר, עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם אלום צידן בטלפון 050-8447388.

השארת תגובה