סגירת מרפסת בזכוכית בעזרת מוצר מתקדם הנקרא ווילונות זכוכית, מאפשרת הגנה מושלמת מפני הרוחות והקור של החורף, או מפני החום הקופח של ימות הקיץ החמים של ישראל. הווילונות כמעט ואינם נראים ולא תופסים מקום, הם נפתחים ונסגרים בקלות בשיטת חלונות מתקפלים וניתן להתקין אותם בכל סוגי המרפסות. כיום, בעזרת הטכנולוגיה החדשה, ניתן לשדרג את מראה המרפסת, להרחיב את אפשרויות השימוש בה ולהפוך אותה לאחד החדרים היפים והשימושיים ביותר בבית.

סגירת מרפסת בזכוכית – יתרונות

איכות

חברת אלום צידן מבטיחה את האיכות הגבוהה ביותר. החל מפיקוח קפדני על תהליך הייצור במפעל החברה בחיפה דרך התכנון וההתאמה של הווילונות לכל סוגי המרפסות ועד להתקנה המתבצעת בידי אנשי מקצוע מנוסים לקבלת התוצאות הטובות ביותר. בנוסף מעניקה החברה שבע שנות אחריות על המוצרים והעבודה. ייבוא של מוצרי ALBERT GENAU המובילה העולמית בטכנולוגיה. וילונות זכוכית עשויים זכוכית טריפלקס 5+5 בעלי יכולת איטום גבוהה ביותר מבודדים רעשים, חום, קור, אבק וזיהום אויר. משלבי הייעוץ והתכנון עד להתקנה והיישום, אלום צידן מבטיחה את האיכות הגבוהה ביותר.

בטיחות

וילונות הזכוכית עומדים בתקנות הבטיחות המחמירות ביותר. עם תו תקן גרמני וישראלי. החלונות עמידים מאד גם בתנאי הסביבה הקיצוניים ביותר. הווילונות עשויים זכוכית מוגנת ניפוץ כך שגם במקרה של שבירה אינה מתנפצת לרסיסים.

עיצוב

סגירת חורף למרפסת בווילונות זכוכית יכולה להפוך את המרפסת לאחד החדרים היפים בבית – מראה הנוף אינו נפגע והרבה אור טבעי נכנס. עם זאת המרפסת מוגנת מפגעי מזג האוויר והטמפרטורה הביתית נשמרת בה. וילונות הזכוכית מאופיינים במראה הי טק חדשני, קוים דקים ונקיים ואפקט אינפיניטי. ניתן לבחור את צבעי הזכוכית והמסגרות כך שאפשרויות העיצוב כמעט בלתי מוגבלות. מסגירת חצר, מרפסת או פנטהאוז וילונות הזכוכית מהווים פתרון מתקדם ואלגנטי שמאפשר גם שימוש נרחב יותר בחלל וגם משדרג את מראה הבית.

נוחות

סגירת מרפסת בזכוכית יעילה ומשתלמת במיוחד. הווילונות נפתחים ונסגרים בקלות בשיטת החלונות הנאספים, מערכת שינוע משוכללת מבטיחה הזזה חלקה וידידותית לכל משתמש. פתיחה וסגירה מלאה בתוך שניות. הויולנות עשויים זכוכית עמידה ביותר, הם קלים לתחזוקה ולניקוי ושומרים על מראה חדש לאורך שנים. סגירת המרפסת מאפשרת חיסכון משמעותי בהוצאות חימום הבית וזאת מבלי פגיעה במראה הנוף.

ישראלי זה הכי – אחי

אצלנו באלום צידן מייצרים חלונות מתקפלים בייצור מקומי ישראלי ובתקנים המחמירים ביותר. עם ותק של שנים ושלל לקוחות מרוצים, אין לנו ספק שביחד נוכל להגשים לכם חלון 😊

אז יש לכם מרפסת? למה שלא תשתמשו בה? פתרונות סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת באופן עמיד, בטיחותי, אסתטי ומקצועי הם המומחיות שלנו, ומה שיהפוך כל מרפסת למקום הכי כיפי ומהנה בבית.

הזמנת סגירת מרפסת בזכוכית

להזמנת סגירת מרפסת במחיר משתלם ובהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם אלום צידן.

שאלות ותשובות

סגירת מרפסת בזכוכית, ובעיקר עם זכוכית נאספת, או בשמו האחר וילון זכוכית, היא הפתרון הטוב ביותר, והמשתלם ביותר לסגירת מרפסת כיום. אנחנו מדברים פה על מערכת פנורמית  המיוצרת מזכוכית חזקה ועמידה במיוחד, העמידה בפני מזג אויר קיצוני, ובעלת תו תקן ישראלי וגרמני.

את מערכת וילון זכוכית  ניתן להתקין בכל מרפסת שהיא בעלת מעקה ותקרה.
במקרה שהמרפסת היא ללא תקרה כמו מרפסת שמש, ניתן להתאים לה תשתית קירוי קלה, וחזקה מאלומיניום, ולכסות אותה בוילון זכוכית.
 

קודם כל, הנראות. סגירת מרפסת בזכוכית עם וילון זכוכית, היא פתרון המאפשר לסגור את המרפסת באופן שאינו פוגע בחזות הבית או הבניין.  בנוסף, בטיחות! המערכות שלנו לסגירת מרפסת בזכוכית הן בעלות מנגנון בטיחותי הנסגר באופן הרמטי כך שהמרפסת שלכם הופכת לבטוחה מפני נפילות.

בוודאי שיש, הנה עוד כמה:

  • עלות נמוכה
  • אחזקה קלה
  • עמידות בפני חלודה
  • מראה שנשאר יוקרתי לנצח
  • מגוון רחב של אפשרויות עיצוב
  • נוחות וקלות בפתיחה ובסגירה
  • התאמה והתקנה מהירה

חד משמעית לא! הפתרונות שלנו לסגירת מרפסת בזכוכית כמו וילון זכוכית, מיוצרים אצלנו במפעל בארץ, עוברים התאמה והתקנה קפדנית למרפסת, ועומדים בתקנים המחמירים ביותר.

דוגמאות סגירת מרפסת בזכוכית

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן