הקיץ הישראלי חם. השילוב של החום הכבד והלחות, כמעט ולא מאפשרים ישיבה בחוץ ללא אמצעי קירור כמו מזגן, בטח לא בשעות הצהריים. אז תארו לכם שאתם יושבים לכם במרפסת שלכם, באמצע היום, ושותים משקה קר ללא כל התחשבות במזג האוויר בחוץ. נשמע כמו חלום נכון? אז בחברת אלום צידן, אנחנו מתמחים בהגשמת חלומות כאלו. סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת, או בעגה המקצועית – וילונות זכוכית, היא המקצוע שלנו ואנו נשמח להגשים גם לכם חלון שהוא חלום.

סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת – יתרונות

להיות עם ולהרגיש בלי – בניגוד לסגירות מרפסת אטומות או סגירות מרפסת זמניות המתבצעות בעזרת ניילון אטום, סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת מאפשרת לכם ליהנות מחוויית הנוף ותחושת החוץ ללא מפריע, בכל מזג אוויר ובכל שעה של היום.

אסתטיקה ונראות – סגירת המרפסת בעזרת חלונות מתקפלים, לא יפגמו או יגרעו מעיצוב המרפסת, ויאפשרו לכם לשמור על קו עיצובי אחיד עם יתר חדרי הבית ומבלי לפגוע בחזית הבניין.

בידוד מרעש – אם אתם גרים בעיר וסובלים מרעשי מכוניות, אוטובוסים או פיח, סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת תיתן לכם מענה אולטימטיבי לבידוד מרעש ולכלוך.

עמידות ובטיחות – וילונות הזכוכית שלנו, או זכוכיות נאספות, עשויות מזכוכית חזקה ועמידה במיוחד, המיועדת לעמוד בכל תנאי מזג האוויר לרבות רוחות חזקות ועוד. בעת סגירת מרפסת שמש, אתם מסייעים במניעת פריצות לביתכם ומונעים חלילה נפילה מהמרפסת.

נוחות השימוש – וילונות הזכוכית מותקנים על גבי מסילות המאפשרות את הזזת הווילונות בקלות ונותנות לכם שליטה על רמת הסגירה של המרפסת.

ניקיון – היתרון החשוב הזה, הוא שהופך את סגירת המרפסת לכל כך אטרקטיבית. הקלות שבה תוכלו לנקות את הזכוכית היא זו שתיתן לכם את חווית הישיבה במרפסת בשקיפות מלאה.

ישראלי זה הכי – אחי

אצלנו באלום צידן מייצרים וילונות זכוכית בייצור מקומי ישראלי ובתקנים המחמירים ביותר. עם ותק של שנים ושלל לקוחות מרוצים, אין לנו ספק שביחד נוכל להגשים לכם חלון.

אז יש לכם מרפסת? למה שלא תשתמשו בה? פתרונות סגירה למרפסת באופן עמיד, בטיחותי, אסתטי ומקצועי הם המומחיות שלנו, ומה שיהפוך כל מרפסת למקום הכי כיפי ומהנה בבית.

מה עכשיו

פנו אלינו עוד היום ואנו נשמח לעמוד לשירותכם באדיבות ומקצועיות כדי לספק לכם את השדרוג למרפסת שלכם.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן