רוצים ליהנות מהמרפסת שלכם בכל מזג אוויר? מבלי לנשום את פיח הרכבים? בביטחון מלא ומבלי חשש מנפילה חלילה? הנה הפתרון: סגירת מרפסת עם חלונות זכוכית, המאפשרת סגירה ופתיחה מלאה של החלונות, בקלות וביעילות.

סגירת מרפסת עם חלונות – למי זה מתאים?

אמנם, מילת המפתח כאן היא 'מרפסת', יחד עם זאת, סגירת מרפסת עם חלונות מתאימה, לא רק לדירות עם מרפסות, אלא גם לבתי קפה, מסעדות, או בתים פרטיים המעוניינים לבצע סגירה נוחה ובטוחה לחלל החוץ שלהם.

וזה מוביל אותנו לדבר חשוב נוסף, בטיחות! סגירת מרפסת עם חלונות, לא רק שהיא אסתטית, מבודדת מרעש וקלה לשימוש וניקוי, אלא שהיא גם בטוחה ומאפשרת ישיבה במרפסת ללא חשש מנפילות. עם נעילת בטיחות מיוחדת ותקן מחמיר המאפשר לזכוכיות לעמוד בכל תנאי מזג האוויר, לרבות רוחות חזקות, תוכלו לשבת במרפסת שלכם בשקט נפשי.

ישראלי זה הכי – אחי

אצלנו באלום צידן מייצרים וילונות זכוכית בייצור מקומי ישראלי ובתקנים המחמירים ביותר. עם ותק של שנים ושלל לקוחות מרוצים, אין לנו ספק שביחד נוכל להגשים לכם חלון 😊

אז יש לכם מרפסת? למה שלא תשתמשו בה? פתרונות סגירה למרפסת באופן עמיד, בטיחותי, אסתטי ומקצועי הם המומחיות שלנו, ומה שיהפוך כל מרפסת למקום הכי כיפי ומהנה בבית.

הזמנת סגירת מרפסת עם חלונות

להזמנת סגירת מרפסת במחיר משתלם ובהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם אלום צידן.

דוגמאות לסגירת מרפסת עם חלונות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן