תיקון תריסים בנשר

תיקון תריסים בנשר

אם אתם גרים בנשר או בכל מקום אחר בצפון ונדרשים לתקן תריס בבית, במוסד או בעסק, כדאי שתפנו אל חברת "אלום צידן" המובילה והמוכרת. מדובר בחברה הפועלת כבר מעל- 4 עשורים בתחום ייצור ותיקון תריסים וחלונות מכל סוג ודגם, אשר מאחוריה קהל לקוחות גדול חוזר וחדש המורכב מלקוחות פרטיים, מוסדיים ומקצועיים לרבות קבלנים ואדריכלים. החברה חרטה על דגלה את ערכי המצוינות, הבאים לידי ביטוי במעטפת שירות מקיפה ואיכותית.

מעטפת השירות של אלום צידן

שירותי תיקון תריסים בנשר ובצפון שחברתנו מספקת נשענים על מעטפת מקצועית ואיכותית, המתבטאת בין היתר בתחומים הבאים

· ניסיון,ידע וכלים מתקדמים לתיקון מוצלח ועמיד של כל סוג תריס, לרבות תריסים חשמליים.

· צוות מקצועי, מנוסה ומיומן המעניק לכל לקוח יחס אישי הקשוב לצרכיו ודרישותיו.

· ייעוץ מקצועי ללא מחויבות או עלות.

· זמינות גבוהה ומחויבות לעמידה בלוחות זמנים.

· שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר שאפשר לבקש.

· מחיריםתחרותיים והוגנים במיוחד.

· שירותים נוספים כגון התקנת תריסים לרבות תריסים חשמליים, וכן התקנת חלונות ודלתות, רשתות הזזה וגלילה, והתקנת דלתות כניסה לבניינים מבוססי מערכות אינטרקום. בנוסף, חברתנו מתמחה בכל סוגי עבודות הזכוכית המשולבות אלומיניום, לרבות הגבהת מעקה של מרפסת.

תיקון כל סוג של תריס וכל בעיה

שירותי תיקון תריסים בצפון ובנשר שחברתנו מספקת מתאימים לכל סוג של תריס ולכל סוג שלבעיה. בין היתר, אנו מטפלים ומתקנים את הבעיות הבאות:

· תיקונים – לרבות תיקון חיבורי חשמל ותיקון מתגי הפעלה, תיקון ארגזי תריסים ותיקונם של מנועים חשמליים.

· החלפת חלקים – לרבות החלפתם של שלבי תריסים, החלפת רצועות והחלפתם של גלגלים.

· תיקון תריסי הזזה ורפפה – מדוב בנזקים הנוצרים עם הזמן בגין בלאי וחבלות. אנו מבצעים בין היתר תיקון ו/או החלפת מנופי מנגנון הפתיחה, תיקון או החלפת תושבות המחזיקות את שלביו של התריס בתושבות איכותיות ומתאימות, תיקון או החלפת  גלגלי התריס, והחלפת שלבים של תריסי הזזה.

· תיקון תריסי גלילה – כולל תיקון או החלפת רצועת בד של התריס, ארגז התריס, תיקון והחלפת שלבים, וניקוי יסודי של התריס.

· תיקון תריסים חשמליים – לרבות טיפול ותיקון מנוע התריס או במידת הצורך החלפתו בחדש,החלפת גלגלי המנגנון, תיקון מערכת החשמל ומתגי פעולה, תיקון או החלפת שלבי התריס והתקנתם של מנעולים.

הזמנת שירותי תיקון תריסים בנשר ובצפון

להזמנת תיקון תריסים בנשר או בכל מקום אחר בצפון צרו קשר עם אלום צידן בטלפון שמספרו 050-8447388 ותזכו לקבל ייעוץ מקצועי ללא עלות ובלי כל מחויבות.